Metalowe klocki

Masz pytanie, ale nie chcesz się jeszcze rejestrować? Zapraszamy tutaj!
Awatar użytkownika
Buczo360

Metalowe klocki

Post autor: Buczo360 »

Witam, słowem wstępu. Starałem się przeszukać forum ale nic podobnego nie widziałem, Budóje MOC ale ze jestem początkujący i jest to mój drugi pojedynek z LEGO, pierwszy był 42070 po złożeniu go uznał że można to zrobić lepiej. Zatem zabrałem się do pracy, dosc szybko okazało się że część klocków nie wytrzymuje generowanych odciążenie. Przeglądając internetu przewijały mi się metalowe elementy/klocki I przechodząc do meritum mam kilka pytan

Czy w Polsce mogę kupić takie elementy? Czy jest w pl sklep badzi jakiś prywaty dystrybutor tych rarytasów?

Czy ktoś z was miał takie w rękach? Jak z ich spasowaniem względem siebie i normalnych klocków

Czy istnieją osoby które były by stanie takowe elementy wykonać z trwalszych materiałów lub całe podzespoły które bym wykorzystać?

Geneza problemu jest Wał napędowy (łącznie są ich 3 sztuki) jako zespół klocków nie jest wstanie przenieść momen obrotowego, różne jego elementy się ukręcą, wyłaniają badzi rozczepiaja

Mam nadzieję że post jest zrozumiały dla was i że mogę liczyć na waszą pomoc
Awatar użytkownika
Buczo360

Re: Metalowe klocki

Post autor: Buczo360 »

Buczo360 pisze: 23 sie 2022 12:21 Witam, słowem wstępu. Starałem się przeszukać forum ale nic podobnego nie widziałem, Buduje MOC ale ze jestem początkujący i jest to mój drugi pojedynek z LEGO, pierwszy był 42070 po złożeniu go uznał że można to zrobić lepiej. Zatem zabrałem się do pracy, dosc szybko okazało się że część klocków nie wytrzymuje generowanych odciążenie. Przeglądając internetu przewijały mi się metalowe elementy/klocki I przechodząc do meritum mam kilka pytan

Czy w Polsce mogę kupić takie elementy? Czy jest w pl sklep badzi jakiś prywaty dystrybutor tych rarytasów?

Czy ktoś z was miał takie w rękach? Jak z ich spasowaniem względem siebie i normalnych klocków