[MOC] Tatooine - Dewbacks Transport & Unakr Desert Hunting

Awatar użytkownika
ctr_bricks
Stowarzyszenie Zbudujmy.to
Posty: 299
Rejestracja: 07 lis 2018 12:09
Rok urodzenia: 1995
Kontakt:

[MOC] Tatooine - Dewbacks Transport & Unakr Desert Hunting

Post autor: ctr_bricks »

Cześć, lecimy dalej :)

Trzecia część makiety Tatooine.

Tatooine - Dewbacks Transport & Unakr Desert Hunting

Mało czasu, brak opisu, wszystko na fotkach :)

Dzięki i miłego oglądania :)

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek





Więcej fotek na flickr:
https://www.flickr.com/photos/160477691@N05/


Bartosz
____________________________________________
MOCs: FlickrInstaReddit
Awatar użytkownika
Jaskier
Zarząd Stowarzyszenia
Posty: 7073
Rejestracja: 31 lip 2013 13:18
Rok urodzenia: 1995
Kontakt:

Re: [MOC] Tatooine - Dewbacks Transport & Unakr Desert Hunti

Post autor: Jaskier »

Na tej się najmniej jak dotąd dzieje, ale i tak jest kilka świetnych szczegółów - oporządzenie siodła Dewbacka czy też ślady na piasku po łapach stwora.
Awatar użytkownika
dzidek1983
Stowarzyszenie Zbudujmy.to
Posty: 5469
Rejestracja: 21 sie 2015 08:38
Rok urodzenia: 1983
Lokalizacja: Mielec
Kontakt:

Re: [MOC] Tatooine - Dewbacks Transport & Unakr Desert Hunti

Post autor: dzidek1983 »

Bardzo fajnie, że tym razem zostawiłeś ślady na piasku po stopach. Ostatnio mi tego brakowało. Na pewno fajnie byłoby zainwestować w trochę tanowych curved slopes i wymodelować tą pustynię. Wtedy byłoby już bosko.
Something, something, something, dark side... Something, something, something, complete...
Awatar użytkownika
barneius
Stowarzyszenie Zbudujmy.to
Posty: 183
Rejestracja: 09 sty 2019 22:51
Rok urodzenia: 1976
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: [MOC] Tatooine - Dewbacks Transport & Unakr Desert Hunti

Post autor: barneius »

Zdecydowanie idziesz pod prąd jeśli chodzi o sterylność, wygładzenie i porządek konstrukcyjny. Mi taki styl bardzo przypadł do gustu, bo tworzy typowo kreskówkowy uproszczony obraz rzeczywistości, który w moim przekonaniu bardzo pasuje do LEGO. Ta ostatnia zaprezentowana przez Ciebie praca podoba mi się szczególnie - być może właśnie dlatego, że pozornie niewiele się tu dzieje a forma jest wręcz ascetyczna. Wszystko jest tu jednak znakomicie rozplanowane i zbalansowane a ta czysta forma pozwala skupić się na detalach, które robią robotę. Ślady po stopach dewbacków - mistrzostwo - urzekła mnie dbałość o taki detal jak odwzorowanie śródstopia i palców :) Ładunek na grzbiecie dewbacka - świetny. Tu jakiś pająk, tam kości; małe wzniesienie, dziura w piachu - dla mnie bombowa praca i już żałuję, że nie będzie mnie w Poznaniu.
- barneius heavy machinery and vessels industries -
Awatar użytkownika
Thietmaier
Stowarzyszenie Zbudujmy.to
Posty: 7022
Rejestracja: 19 lip 2013 16:08
Rok urodzenia: 1996
Lokalizacja: Biała Podlaska/Kraków
Kontakt:

Re: [MOC] Tatooine - Dewbacks Transport & Unakr Desert Hunti

Post autor: Thietmaier »

Ślady są super.
Otwarcie przyznaje, że pustynia zrobiona SNOTem bardziej mi pasuje niż ze studami.
_________________________________________________________
Prawo jest dla ludzi a nie ludzie dla prawa, a ignorantia iuris nocet
Awatar użytkownika
Sirius
Stowarzyszenie Zbudujmy.to
Posty: 4560
Rejestracja: 04 gru 2013 22:09
Rok urodzenia: 1991
Kontakt:

Re: [MOC] Tatooine - Dewbacks Transport & Unakr Desert Hunti

Post autor: Sirius »

Też bardzo mi się podoba patent na ślady i pustynia snotem. Ale dobór techniki na pustynię to już kwestia indywidualnej pracy. Gładka powierzchnia pustyni zrobiona snotem wygląda super, ale już wydmy (chociażby te zaprezentowane ostatnio przez romkoo) wyglądają super również ze studami.
Awatar użytkownika
ctr_bricks
Stowarzyszenie Zbudujmy.to
Posty: 299
Rejestracja: 07 lis 2018 12:09
Rok urodzenia: 1995
Kontakt:

Re: [MOC] Tatooine - Dewbacks Transport & Unakr Desert Hunti

Post autor: ctr_bricks »

Dzięki za miłe słowa!
Sirius pisze:Też bardzo mi się podoba patent na ślady i pustynia snotem.
Thietmaier pisze:Ślady są super.
Otwarcie przyznaje, że pustynia zrobiona SNOTem bardziej mi pasuje niż ze studami.
dzidek1983 pisze:Bardzo fajnie, że tym razem zostawiłeś ślady na piasku po stopach. Ostatnio mi tego brakowało. Na pewno fajnie byłoby zainwestować w trochę tanowych curved slopes i wymodelować tą pustynię. Wtedy byłoby już bosko.
Jaskier pisze:Na tej się najmniej jak dotąd dzieje, ale i tak jest kilka świetnych szczegółów - oporządzenie siodła Dewbacka czy też ślady na piasku po łapach stwora.
barneius pisze: Ślady po stopach dewbacków - mistrzostwo - urzekła mnie dbałość o taki detal jak odwzorowanie śródstopia i palców :) Ładunek na grzbiecie dewbacka - świetny. Tu jakiś pająk, tam kości; małe wzniesienie, dziura w piachu - dla mnie bombowa praca i już żałuję, że nie będzie mnie w Poznaniu.
Widzę, że ślady robią najlepszą robotę :)

Rzeczywiście szkoda, że Ciebie nie będzie. Liczyłem na obejrzenie Twoich modeli z bliska, żeby zdecydować którego wrzucić do gablotki :D
Sirius pisze: Ale dobór techniki na pustynię to już kwestia indywidualnej pracy. Gładka powierzchnia pustyni zrobiona snotem wygląda super, ale już wydmy (chociażby te zaprezentowane ostatnio przez romkoo) wyglądają super również ze studami.
Nie będę się upierał, że SNOT i nic innego, da się zrobić dobrą pracę z dużą ilością studów (patrz romkoo), ale do mojej koncepcji zwyczajnie nie pasowały. Może kiedyś...
dzidek1983 pisze:Na pewno fajnie byłoby zainwestować w trochę tanowych curved slopes i wymodelować tą pustynię. Wtedy byłoby już bosko.
Co praca, to czytasz mi w myślach :) Tutaj wybrałem dark tan, fajnie kontrastują z resztą terenu, zwykłe tany się bardzo zlewają, ale będą w ostatniej pracy :)
____________________________________________
MOCs: FlickrInstaReddit
Awatar użytkownika
Loghan
Posty: 196
Rejestracja: 18 sty 2017 15:52
Rok urodzenia: 1991
Lokalizacja: Wielka Metropolia Silesia

Re: [MOC] Tatooine - Dewbacks Transport & Unakr Desert Hunti

Post autor: Loghan »

Powiem krótko - chyba najlepsza z dotychczasowych prac
I załadunek, i otoczenie, i te ślady - mi podoba się bardzo. Świetne nawet jako całość sama w sobie :)
*****
The "h" is silent.
***
ODPOWIEDZ