10.3 - Chaos na Cularin

Awatar użytkownika
Janek
Stowarzyszenie Zbudujmy.to
Posty: 1691
Rejestracja: 06 cze 2015 10:05
Rok urodzenia: 2001
Lokalizacja: Krotoszyn/Poznań
Kontakt:

10.3 - Chaos na Cularin

Post autor: Janek »

No to prezentuję przedostatnie podejście do misji 10! :D

Skorzystałem z cennych porad dotyczących podstawki, i zdecydowałem, że tym razem zaoszczędzę dark tan a w jego miejsce wstawię inny "dizajn".
Mam nadzieję, że się teraz podoba. :P Niebieski klon wziął się stąd, iż zadecydowałem połączyć siły z innym budowniczym dla 253 Legionu, o nicku Malen Garek. Jego (jeszcze nie powstałą) pracę podlinkuję później. ;)

Jeżeli chodzi o zadania na tę misję, należało dostać się do świątyni i odnaleźć zagubiony Artefakt, czy coś w tym stylu. Więcej, jak zwykle, w opisie fotki poniżej. ;)

Obrazek

Zachęcam do komentowania! :D
"Jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma."

Moje social media: INSTAGRAM | FLICKR | YOUTUBE
Awatar użytkownika
Turnip
Posty: 260
Rejestracja: 13 mar 2016 19:19
Rok urodzenia: 1998
Lokalizacja: Bricksburg

Re: 10.3 - Chaos na Cularin

Post autor: Turnip »

Podoba mi się inność tej misji od poprzednich. Widać, że próbujesz ciekawie podejść do tematu i tworzysz bardziej zaawansowane formy. Podstawka - ja bym preferował klasyczną prostokątną, ale ta też daje radę (ewentualnie zostawiłbym te zaokrąglenia przy wierzchołkach, a środkowe odcinki krawędzi zrobił płaskie).
Awatar użytkownika
Silverbrick
Posty: 1610
Rejestracja: 27 gru 2014 20:35
Rok urodzenia: 2001
Lokalizacja: Warszawa, Białołęka
Kontakt:

Re: 10.3 - Chaos na Cularin

Post autor: Silverbrick »

Zapytam, bo nie wiem jak znaleźć. Ciągle mówisz o poziomach. To z jakiejś gry? Battlefront?
Awatar użytkownika
Thietmaier
Stowarzyszenie Zbudujmy.to
Posty: 7024
Rejestracja: 19 lip 2013 16:08
Rok urodzenia: 1996
Lokalizacja: Biała Podlaska/Kraków
Kontakt:

Re: 10.3 - Chaos na Cularin

Post autor: Thietmaier »

Kurcze, z pracy na pracy coraz bardziej sie rozkręcasz! Bardzo mi sie podoba jak budujesz, a te prace oparte u uniwersum SW są świetne.
Świetne otoczenie i dynamizm postaci. Czekam na kolejne prace bo ogląda sie je z przyjemnością.
_________________________________________________________
Prawo jest dla ludzi a nie ludzie dla prawa, a ignorantia iuris nocet
Awatar użytkownika
Janek
Stowarzyszenie Zbudujmy.to
Posty: 1691
Rejestracja: 06 cze 2015 10:05
Rok urodzenia: 2001
Lokalizacja: Krotoszyn/Poznań
Kontakt:

Re: 10.3 - Chaos na Cularin

Post autor: Janek »

Turnip pisze:Podoba mi się inność tej misji od poprzednich. Widać, że próbujesz ciekawie podejść do tematu i tworzysz bardziej zaawansowane formy. Podstawka - ja bym preferował klasyczną prostokątną, ale ta też daje radę (ewentualnie zostawiłbym te zaokrąglenia przy wierzchołkach, a środkowe odcinki krawędzi zrobił płaskie).
Dzięki! Inność od innych to mój priorytet. :P
Silverbrick pisze:Zapytam, bo nie wiem jak znaleźć. Ciągle mówisz o poziomach. To z jakiejś gry? Battlefront?

To z grupy na Flickr, 253rd Elite Legion.
Thietmaier pisze:Kurcze, z pracy na pracy coraz bardziej sie rozkręcasz! Bardzo mi sie podoba jak budujesz, a te prace oparte u uniwersum SW są świetne.
Świetne otoczenie i dynamizm postaci. Czekam na kolejne prace bo ogląda sie je z przyjemnością.

A ja mam kilka szalonych pomysłów na SW i nie tylko! W każdym razie, miło czytać takie słowa. :)
Awatar użytkownika
dzidek1983
Stowarzyszenie Zbudujmy.to
Posty: 5469
Rejestracja: 21 sie 2015 08:38
Rok urodzenia: 1983
Lokalizacja: Mielec
Kontakt:

Re: 10.3 - Chaos na Cularin

Post autor: dzidek1983 »

Super, dużo lepsze od ostatniej pracy. Co to za tarcza? jaki jest jej cel? tak dyndać ze skałki.
Fajna roślinność, tylko dlaczego skała ma elementy muru? to zamierzone?
Something, something, something, dark side... Something, something, something, complete...
Awatar użytkownika
Janek
Stowarzyszenie Zbudujmy.to
Posty: 1691
Rejestracja: 06 cze 2015 10:05
Rok urodzenia: 2001
Lokalizacja: Krotoszyn/Poznań
Kontakt:

Re: 10.3 - Chaos na Cularin

Post autor: Janek »

Dzięki! ;)

Tarcza: to taki jakby symbol świątyni, którą przemierzają żołnierze. Symbol gadziej, humanoidalnej rasy Tarasinów, która zamieszkuje Cularin. Nie miałem lepszego elementu! xD

Ściana z elementami muru: powiedziałbym, że Tarasinowie są trochę prymitywną rasą, więc na efektownej architekturze się nie znają. :P
Chociaż część skały jest tak jakby obrobiona a górna część (sklepienie) pozostawiono tak jak natura stworzyła, żeby ukryć trochę tę świątynię.
ODPOWIEDZ