70338: Ultimate General Magmar

Moderator: nori

Awatar użytkownika
Janek
Stowarzyszenie Zbudujmy.to
Posty: 1688
Rejestracja: 06 cze 2015 10:05
Rok urodzenia: 2001
Lokalizacja: Krotoszyn/Poznań
Kontakt:

70338: Ultimate General Magmar

Post autor: Janek »

Obrazek

Numer: 70338
Nazwa: Ultimate General Magmar
Seria: Nexo Knights
Podseria: Ultimate
Rok: 2016
Liczba elementów: 64
Figurki: 1 (General Magmar)
Cena: Katalogowa 39,99zł/Obecnie 34,99-39,99

Brickset

Zestaw zakupiłem podczas wycieczki do Drezna, w sklepie patronackim LEGO. Od początku mi się podobał, więc nic nie stanęło mi na drodze, żeby go zdobyć. :) Pierwszy raz stykam się z serią Ultimate, a drugi z Nexo Knights, więc jestem laikiem w tym świecie. Z góry zaznaczam, że zestaw oceniam pod względem budowy, wyglądu i przydatności klocków. Zapraszam do recenzji! ;)

1. Pudełko i instrukcja

Obrazek
Cienkie, lekkie i dość wysokie pudełko, o nieregularnym kształcie jak na LEGO. W lewym górnym rogu nazwa naszego bohatera a w prawym napis informujący o zawartej darmowej aplikacji. Na środku ładne grafiki z przodu pokazujące Generała w akcji.

Obrazek
Z tyłu zaś, masa napisów ostrzegawczych w wielu językach świata, a także instrukcja jak zagrać w grę Nexo Knights. Ogółem typowe pudełko dla serii Ultimate.


Obrazek
Po otwarciu otrzymujemy dwa woreczki, jeden mniejszy a drugi większy, oraz instrukcję. Niestety złożoną na pół, co utrudnia czytanie. Kto lubi samoprzewracające się strony? ;)





Obrazek
Przejdźmy do instrukcji. Od frontu ta sama grafika, która widnieje na pudełku. Stron naliczyłem dwadzieścia osiem.


Obrazek
Przykładowa strona. Łatwo zauważyć, że co stronę są dodawane tylko trzy bądź cztery klocki. Przez to budowanie modelu strasznie się dłuży.


Obrazek
Krótki poradnik jak skanować tarcze Nexo. Należy uważać, żeby na przykład nie było za ciemno, czy żeby tarcza nie leżała krzywo


Obrazek
Miniplakacik z Ultimate'ami z drugiego rzutu Nexo Knights. W pierwszym było ich sześć, a teraz o dwa mniej.