42043 Mercedes-Benz Arocs 3245

Moderator: Allemov

I am Groot!
Avatar użytkownika
Posty: 7796
Dołączył(a): 16 lip 2013 14:56
Lokalizacja: Bytom
Rok urodzenia: 1973

Re: 42043 Mercedes-Benz Arocs 3245

Postprzez goldsun » 09 lis 2017 08:48

Ja bym zaczął od wymontowania pompki i pewnie reszty hydrauliki i sprawdził najpierw bez obciążenia, a potem z jakimś mniejszym obciążeniem zbudowanym na szybko.
W drugiej kolejności sprawdzałbym każdy element po kolei - z rurkami włącznie, to że nie są przyciśnięte nie oznacza, że nie są pęknięte.
Zakup/wymiana elementu to dopiero na samym końcu.
--
Grzegorz Ludwiczek | Flickr
"Optymista wierzy, że żyjemy w najlepszym ze światów. Pesymista obawia się, że może to być prawdą."
"Dzięki rozpowszechnieniu oświaty można dziś czytać, pisać i publikować, nie przestając być analfabetą"

Posty: 2
Dołączył(a): 08 lis 2017 18:15
Rok urodzenia: 1995

Re: 42043 Mercedes-Benz Arocs 3245

Postprzez kamil0785 » 10 lis 2017 02:22

bez obciążenia pracuje normalnie..

Avatar użytkownika
Posty: 50
Dołączył(a): 24 lut 2017 23:00
Rok urodzenia: 1987

Re: 42043 Mercedes-Benz Arocs 3245

Postprzez syzygy » 12 mar 2018 19:20

Chciałbym zmotoryzować sobie ten zestaw. Widziałem jakieś filmiki na yt, ale tak myślę, że najzabawniej byłoby wrzucić silnik tam gdzie powinien być, czyli pod kabiną (zamiast atrapy). Tylko pewnie wtedy będzie on bardziej obciążony, niż jakby był tuż przy dyferencjałach pod paką. Pytanie, czy muszę zwracać uwagę na takie rzeczy, martwić się o to? Zaczynam zabawę z power functions, stąd te pytania. To samo tyczy serwo - tymi lampkami do skrętu kręci się dosyć ciężko, pytanie czy jak zamiast moich palców będzie kręcić jedną ośką servo, to czy nic mu się nie stanie? ;)

Poprzednia strona

Powrót do Recenzje

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość