[WIP] Orki
- Jaskier
- Zarząd Stowarzyszenia
- Posty: 7115
- Rejestracja: 31 lip 2013 13:18
- Rok urodzenia: 1995
- Kontakt:
[WIP] Orki
W końcu udało mi się w sklepie upolować zębaty hełm i trafiła się nawet ta żelazna broda z The LEGO Movie, więc korzystając z możliwości pobudowania, zacząłem dłubać i w ten sposób ostatni długi weekend zaowocował powstaniem dwóch figurek, które chodziły za mną już dość długi czas.
Figurki będą mieć jakieś splufy i/lub wielgie rembaki. Pewnie na Święta dostaną. Razem z jakimiś kolcami, proporcem, różnego rodzaju ozdobami etc.
Muszę również podjąć decyzję w kwestii malowania - część klocków dbg jest do podmiany na jakiś kolorek. Rozważam żółty, ponieważ jest to podstawowy kolor z bogatym asortymentem części, a nie będę raczej budował nic innego w tym kolorze (czerwony, biały, ciemnoczerwony mam poblokowane przez inne armie - nie chcę mieć kolorystycznych powtórek).
Przypominam również podstawowego piechura, którego po przekonwertowaniu do sf zacznę mnożyć.
Dobry kierunek, czy rozkładać i próbować od zera?
Figurki będą mieć jakieś splufy i/lub wielgie rembaki. Pewnie na Święta dostaną. Razem z jakimiś kolcami, proporcem, różnego rodzaju ozdobami etc.
Muszę również podjąć decyzję w kwestii malowania - część klocków dbg jest do podmiany na jakiś kolorek. Rozważam żółty, ponieważ jest to podstawowy kolor z bogatym asortymentem części, a nie będę raczej budował nic innego w tym kolorze (czerwony, biały, ciemnoczerwony mam poblokowane przez inne armie - nie chcę mieć kolorystycznych powtórek).
Przypominam również podstawowego piechura, którego po przekonwertowaniu do sf zacznę mnożyć.
Dobry kierunek, czy rozkładać i próbować od zera?
- Jerac
- Stowarzyszenie Zbudujmy.to
- Posty: 7835
- Rejestracja: 14 maja 2013 19:44
- Rok urodzenia: 1985
- Kontakt:
Re: [WIP] Orki
Niezbyt dobry kierunek, ale to dlatego że ork to bardzo trudny temat. One z reguły przedstawiane są jako takie gorylowate, skurczone nieco humanoidy, zgarbione i bardzo muskularne. Ten pierwszy nadaje się na jakiegoś bossa, drugi przypomina mi bardziej klasycznego space marine, a trzeci przez to że naramienniki tak daleko odstają od głowy, wygląda pokracznie. Próbuj dalej, bo widać że kombinujesz na różne sposoby i w ciekawe sposoby.
Jak ja robiłem swoje orki takim "aha!" momentem było zauważenie że lepiej wyglądają jak głowa wychodzi nie z góry tułowia, a z przodu, wtedy ta garbatość ładnie wychodzi.
Jak ja robiłem swoje orki takim "aha!" momentem było zauważenie że lepiej wyglądają jak głowa wychodzi nie z góry tułowia, a z przodu, wtedy ta garbatość ładnie wychodzi.
Szarnywirk
- Jaskier
- Zarząd Stowarzyszenia
- Posty: 7115
- Rejestracja: 31 lip 2013 13:18
- Rok urodzenia: 1995
- Kontakt:
Re: [WIP] Orki
Dziękuję za uwagi.
Podłubałem nieco i stworzyłem fuzję tych dwóch mniejszych orków.
Będę się w wolnych chwilach dalej bawił w LDD.
Podłubałem nieco i stworzyłem fuzję tych dwóch mniejszych orków.
Będę się w wolnych chwilach dalej bawił w LDD.
- jetboy
- Stowarzyszenie Zbudujmy.to
- Posty: 15905
- Rejestracja: 09 lip 2013 17:03
- Rok urodzenia: 1973
- Lokalizacja: Warszawa koło Otwocka
- Kontakt:
Re: [WIP] Orki
Nie wie gdzie gorzej widać co to jest. Na tych źle oświetlonych zdjęciach, czy na tym okropnym renderze.
_____________________________________________
To KLOCKI LEGO, można z nich zbudować WSZYSTKO!
To KLOCKI LEGO, można z nich zbudować WSZYSTKO!
- glaz_pimpur
- Stowarzyszenie Zbudujmy.to
- Posty: 5726
- Rejestracja: 16 maja 2013 21:13
- Rok urodzenia: 1975
- Kontakt:
Re: [WIP] Orki
Jerac napisał, żebyś przechylił im głowę do przodu, a ty im wypiąłeś tyłki:)
Duplo Users Poland Assosiation
- Jaskier
- Zarząd Stowarzyszenia
- Posty: 7115
- Rejestracja: 31 lip 2013 13:18
- Rok urodzenia: 1995
- Kontakt:
Re: [WIP] Orki
@glaz
Po części jest to wina LDD, nie mam siły na modelowanie w nim kątów. Czerwoni rycerze też mieli w cyfrowej wersji problem z odstającym zadkiem.
No i głowa jest montowana od przodu w tej wersji.
Ale i tak te nogi muszę przebudować, bo jednak jak mają kolana zgięte 90 stopni, to nie wygląda to za dobrze.
Po części jest to wina LDD, nie mam siły na modelowanie w nim kątów. Czerwoni rycerze też mieli w cyfrowej wersji problem z odstającym zadkiem.
No i głowa jest montowana od przodu w tej wersji.
Ale i tak te nogi muszę przebudować, bo jednak jak mają kolana zgięte 90 stopni, to nie wygląda to za dobrze.
- Lordofdragonss
- Posty: 1201
- Rejestracja: 20 lip 2013 05:10
- Rok urodzenia: 1990
- Lokalizacja: Bełchatów/ Łódź
Re: [WIP] Orki
Ten ze szczęką metalową mi się podoba, ale dorzucił bym mu jakiegoś koloru!
- Jaskier
- Zarząd Stowarzyszenia
- Posty: 7115
- Rejestracja: 31 lip 2013 13:18
- Rok urodzenia: 1995
- Kontakt:
Re: [WIP] Orki
Dzięki, na pewno doczeka się kolorów.