goldsun pisze:
Chociaż przyznaję rację kryzysowi - ta kopuła w dark green nie pasuje do reszty - odstaje IMHO wykończeniem - wszędzie są łukowate, łagodne przejścia, a tu kanty. Nie dałoby się jej zrobić z dwóch półkul odwróconych względem siebie i ewentualnie od dołu dać serki, żeby zniwelować/ukryć tą drugą półkulę?
Z tą kopułą najbardziej się męczyłem. Ogólnie projektowanie budynku zacząłem od ściany z wykuszem.
Z odwróconymi półkulami czy dyskami też próbowałem.
Tą wersje odrzuciłem, bo chyba brakowało zielonego dysku na czubek.
Kalais pisze:
Po dłuższym oglądaniu wieża mi nie pasuje proporcjami. Wygląda troszkę zbyt symbolicznie. Pociągnąłbym ją do góry trochę. Żeby była wyższa. Przynajmniej o tyle żeby szary slope od zegaru wyszedł nad poziom wyższego dachu.
Też tak uważam, ale z drugiej strony przy wyzszej wiezy calosc prezentowała się gorzej. Dlatego tak jak piszesz potraktowałem ten element symbolicznie.
Kalais pisze:
P.S. Będziesz to budował z klocków, czy tylko wirtualnie zostaje? :P
Jak mi się uda zebrać elementy to zbuduję.
Thietmaier pisze:Pasowałaby IMO do naszej planowanej makiety - panowie koledzy - wzorować sie na tym, to jest sluszny trop :)
Wiem o tym, ale z uwagi na wielorodność i ilość elementów nie deklarowałem się z tym budynkiem na makietę XIX wiek. Raczej na pewno bym się nie wyrobił na czas.
Benny80 pisze:Taa... i dostaniecie zbiorowy pozew o plagiat ;D
wręcz przeciwnie.. chętnie udostępnię instrukcję do tego budynku na rzecz ZT;) Jakby byli jacyś chętni, to można by podzielić moduły na zainteresowanych budowaniem tego. Ja bym np zrobił dach z wieżą i wtedy na pewno bym zdążył.
dzidek1983 pisze:
Razem z bankomatem?
bankomatu nie trzeba budować ;)