Cześć!
Ostatnio zakupiłem ten model i po złożeniu niestety okazało się, że pneumatyka działa baaaardzo powoli i topornie plus chwytak nie działa w ogóle. Po paru próbach poluzowania klocków żeby tłokom było łatwiej pneumatyka przestała działać już w ogóle. Zastanawiam się co może być tego przyczyną? Czy ktoś na forum posiada ów model i może podpowiedzieć co zrobić? Dodatkow mam pytanie dotyczące samej jednostki zasilającej czyli czarnego pojemnika na baterie wraz z dwoma czerwonymi przyciskami - dlaczego są dwa i czy może każdy z nich ma inną funkcję skoro obydwa włączają sprężarkę?
Będę wdzięczny za odpowiedź.
Dziękuję.
Air Tech Claw Rig 8868 - problem z pneumatyką
Air Tech Claw Rig 8868 - problem z pneumatyką
Posiadane zestawy:
- 8880
- 8460
- 8868
- 8880
- 8460
- 8868
- jetboy
- Stowarzyszenie Zbudujmy.to
- Posty: 15905
- Rejestracja: 09 lip 2013 17:03
- Rok urodzenia: 1973
- Lokalizacja: Warszawa koło Otwocka
- Kontakt:
Re: Air Tech Claw Rig 8868 - problem z pneumatyką
Popatrz w którą stronę kręci się silnik gdy naciskasz jeden albo drugi przycisk.SlaV0 pisze:Dodatkow mam pytanie dotyczące samej jednostki zasilającej czyli czarnego pojemnika na baterie wraz z dwoma czerwonymi przyciskami - dlaczego są dwa i czy może każdy z nich ma inną funkcję skoro obydwa włączają sprężarkę?
_____________________________________________
To KLOCKI LEGO, można z nich zbudować WSZYSTKO!
To KLOCKI LEGO, można z nich zbudować WSZYSTKO!
Re: Air Tech Claw Rig 8868 - problem z pneumatyką
Ok, zatem to rozumiem ale dlaczego jest taki tryb w ogóle? Czy to ma znaczenie w funkcjonowaniu pneumatyki? Bo własnie o to mi chodzi aby się zorientować co może źle robię.
Z góry dziękuję za odpowiedź.
Z góry dziękuję za odpowiedź.
Posiadane zestawy:
- 8880
- 8460
- 8868
- 8880
- 8460
- 8868
- Benny80
- Stowarzyszenie Zbudujmy.to
- Posty: 7485
- Rejestracja: 17 maja 2013 20:50
- Rok urodzenia: 1980
- Lokalizacja: Klein-Dombrowka, Landkreis Kattowitz
- Kontakt:
Re: Air Tech Claw Rig 8868 - problem z pneumatyką
To po prostu pojemnik na baterie z taką formą przycisków, która daje możliwość zmiany polaryzacji np. silnika - obrót w lewo/prawo. Dla kompresora na nim zbudowanego nie ma to żadnego znaczenia.
Co do słabego działania, to sprawdź po kolei wszystkie elementy, najlepiej podłączając je osobno pod kompresorek lub ręczną pompkę (sprawdź najpierw czy one same są sprawne), tzn. siłowniki, zawory, itp.
Jeżeli któryś z elementów będzie niesprawny lub nieszczelny, to wtedy cały układ będzie ledwo lub wcale działał.
Co do słabego działania, to sprawdź po kolei wszystkie elementy, najlepiej podłączając je osobno pod kompresorek lub ręczną pompkę (sprawdź najpierw czy one same są sprawne), tzn. siłowniki, zawory, itp.
Jeżeli któryś z elementów będzie niesprawny lub nieszczelny, to wtedy cały układ będzie ledwo lub wcale działał.
Czy ja buduję? Pani kierowniczko, ja buduję cały czas.. na okrągło!
Imigrant zarobkowy: Brig, Valais, Switzerland
Imigrant: Trim, Co. Meath, Ireland
Imigrant: Fredensborg Kommune, Denmark
Imigrant zarobkowy: Brig, Valais, Switzerland
Imigrant: Trim, Co. Meath, Ireland
Imigrant: Fredensborg Kommune, Denmark