s@h - limit/ograniczenie sztuk produktu

Masz pytanie, ale nie chcesz się jeszcze rejestrować? Zapraszamy tutaj!
Awatar użytkownika
glaz_pimpur
Stowarzyszenie Zbudujmy.to
Posty: 5725
Rejestracja: 16 maja 2013 21:13
Rok urodzenia: 1975
Kontakt:

Re: s@h - limit/ograniczenie sztuk produktu

Post autor: glaz_pimpur »

Jellyeater pisze:. tyle powinno wystarczyć jako komentarz, ale rozszerzę.

Generalnie ten sklep jest pełnym obrazem tego stęchłego i nieudolnego korpo. Nie umieją wyprodukować wystarczającej ilości plastiku, nie umieją zrobić porządnego sklepu, nie umieją nawet przestrzegać własnych limitów. Nie umieją nawet obsłużyć płatności online i potem miesiącami muszą żebrać o kasę. :-D
Jak widać jest to świetny przepis na sukces:)
Duplo Users Poland Assosiation
Jellyeater
Posty: 1707
Rejestracja: 13 paź 2014 10:59
Rok urodzenia: 1984

Re: s@h - limit/ograniczenie sztuk produktu

Post autor: Jellyeater »

Stoją na ramionach gigantów.
Nie jestem fanem firmy TLG, ani nawet zestawów które wypuszczają, zwłaszcza teraz (fanem Adventurers i Classic Pirates i owszem).
Jestem przede wszystkim fanem samych klocków i budowania z nich - za Goldsun
Awatar użytkownika
Innos
Stowarzyszenie Zbudujmy.to
Posty: 2696
Rejestracja: 23 lip 2013 16:48
Rok urodzenia: 1986
Lokalizacja: Krakówarszawa
Kontakt:

Re: s@h - limit/ograniczenie sztuk produktu

Post autor: Innos »

Ach te stęchłe korpo. Jakby każdy obrabiał ziemniaki tylko na własnym małym poletku, jak to drzewiej bywało, to wszyscy byliby szczęśliwi. :D
-He's much too bright for that.
-Bright? He's a common ignorant slob. He don't even speak good English.
-He doesn't speak good English.
Awatar użytkownika
goldsun
Stowarzyszenie Zbudujmy.to
Posty: 11461
Rejestracja: 16 lip 2013 14:56
Rok urodzenia: 1973
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Re: s@h - limit/ograniczenie sztuk produktu

Post autor: goldsun »

glaz_pimpur pisze:
Jellyeater pisze:. tyle powinno wystarczyć jako komentarz, ale rozszerzę.

Generalnie ten sklep jest pełnym obrazem tego stęchłego i nieudolnego korpo. Nie umieją wyprodukować wystarczającej ilości plastiku, nie umieją zrobić porządnego sklepu, nie umieją nawet przestrzegać własnych limitów. Nie umieją nawet obsłużyć płatności online i potem miesiącami muszą żebrać o kasę. :-D
Jak widać jest to świetny przepis na sukces:)
Wszystkie (a przynajmniej większość) korpa z założenia idą na masówkę.
I nie mają czasu rozpatrywać jakichś wyjątków.
Bo w korpach, bardzo często - czas, to również zasób, który się oszczędza.
Jeśli coś ma trwać zbyt długo, to się to likwiduje.
Swego czasu siedziałem w serwisie elektroniki dla jednego zachodniego korpo.
Podstawowa zasada, którą powiedzieli od razu - 15 minut. Tyle masz czasu na naprawę w ramach gwarancji. I za tyle Ci zapłacą. Jeśli naprawa trwa dłużej niż 15 minut, to wywalasz urządzenie i piszesz o wydanie nowego. Bo taniej jest wyprodukować na taśmie nowe urządzenie, niż przeznaczyć na jego naprawę więcej czasu.

Do tego to się mniej, więcej sprowadza.
Tak samo w takich sklepach - sprzedaż ma iść hurtowo.
Jak ktoś marudzi, to albo go wyciąć, albo go załatwić nawet dając mu coś więcej. Bo czas zużyty na jego marudzenie jest większym kosztem, niż potencjalny zysk ze sprzedaży, niż lub to coś, co się mu da, żeby przestał marudzić.
Najwyraźniej hurtowa sprzedaż z tego sklepu cały czas idzie i nikomu (zbyt wielu ludziom) problemy takie jak Wasze aż tak bardzo nie przeszkadzają, więc nie ma po co tego zmieniać. :-)

I jeśli jednak coś się zmienia, to powinniście to docenić. :-) Bo to może oznaczać, że ktoś tam jeszcze słucha, a nie tylko patrzy na wykresiki/przerób ilościowy/inne wskaźniki rodem z MBA.
Jak kompletnie przestaną słuchać, wtedy nawet nie będziecie mieli o czym marudzić. :-)
--
Grzegorz Ludwiczek | Flickr
"Ludzie potrzebują wiary w bogów, bo wierzyć w ludzi jest o wiele trudniej" T.Pratchett
Nie jestem osobą aspołeczną, tylko selektywnie towarzyską.
Per ASperger ad astra
Awatar użytkownika
Thietmaier
Stowarzyszenie Zbudujmy.to
Posty: 7020
Rejestracja: 19 lip 2013 16:08
Rok urodzenia: 1996
Lokalizacja: Biała Podlaska/Kraków
Kontakt:

Re: s@h - limit/ograniczenie sztuk produktu

Post autor: Thietmaier »

Dopóki nie podejmiecie żadnych kroków cele wyjaśnienia - reklamacja, rzecznik itp. to dalsze marudzenie nie ma sensu bo to Wasza wina ze odpuszczacie. A jeśli Wam to straszne korpo przeszkadza to nie kupujcie ich produktów, bo rzygać się chce od takich tekstów.
_________________________________________________________
Prawo jest dla ludzi a nie ludzie dla prawa, a ignorantia iuris nocet
sekua
Stowarzyszenie Zbudujmy.to
Posty: 1664
Rejestracja: 03 sie 2013 11:26
Rok urodzenia: 1988
Lokalizacja: Warszawa / Radom
Kontakt:

Re: s@h - limit/ograniczenie sztuk produktu

Post autor: sekua »

Będą zmiany, choćby z dostępnością, np. przy zakupach na Amazonie. Nie oznacza to od razu, że TLG naniesie korzystne zmiany co do ilości sztuk na jedno gospodarstwo domowe.
Unia opracowuje przepisy zakazujące dyskryminacji klientów e-commerce

Obywatele UE dzięki nowym przepisom mają mieć możliwość robić zakupy we wszystkich sklepach internetowych na terenie UE.

Jak poinformował dziennik "Rzeczpospolita", Unia Europejska szykuje przepisy, dzięki którym jej obywatele będą mogli robić zakupy we wszystkich sklepach internetowych na terenie państw UE.
Obecnie klienci mogą albo spotkać się z odmową złożenia zamówienia w zagranicznym e-sklepie, albo np. zostać przekierowani na polską stronę, z zupełnie inną ofertą produktową i cenami. Unia w ramach Jednolitego Rynku Cyfrowego planuje zmienić te przepisy. Rozporządzenie ma wprowadzić zakaz blokowania dostępu do e-sklepu lub przekierowania do lokalnej jego wersji ze względu na język klienta lub lokalizację.
Przekierowanie do lokalnej wersji będzie jednak możliwe w sytuacji, gdy dany produkt jest legalny w jednym kraju, a nielegalny w drugim - wówczas klient z państwa, w którym kupno takiej rzeczy jest zabronione, zostanie skierowany do lokalnej wersji sklepu. Przepisy będą jednak nakładać obowiązek wyjaśniania konsumentowi, dlaczego tak się dzieje.
Przepisy mają również obejmować zakazywać dyskryminacji klienta ze względu na zagraniczne miejsce zamieszkania w stosunku do lokalizacji e-sklepu. Chodzi np. o ustanawianie "zaporowych cen" dla konsumentów spoza danego kraju. Ma to dotyczyć także sposobów płatności.
Awatar użytkownika
Innos
Stowarzyszenie Zbudujmy.to
Posty: 2696
Rejestracja: 23 lip 2013 16:48
Rok urodzenia: 1986
Lokalizacja: Krakówarszawa
Kontakt:

Re: s@h - limit/ograniczenie sztuk produktu

Post autor: Innos »

Thietmaier pisze:Dopóki nie podejmiecie żadnych kroków cele wyjaśnienia - reklamacja, rzecznik itp. to dalsze marudzenie nie ma sensu bo to Wasza wina ze odpuszczacie. A jeśli Wam to straszne korpo przeszkadza to nie kupujcie ich produktów, bo rzygać się chce od takich tekstów.
Święte słowa. :) Wężykiem Jasiu, wężykiem!

@sekua - no i fajnie, czekam jeszcze, kiedy UE wykluczy dyskryminację cenową, w wyniku której różnice cen na S@H potrafią się wewnątrz Unii różnić o 20-30%, bez korelacji z obciążeniami podatkowymi, różnicami walutowymi itp.
-He's much too bright for that.
-Bright? He's a common ignorant slob. He don't even speak good English.
-He doesn't speak good English.
Awatar użytkownika
gmkkk

Re: s@h - limit/ograniczenie sztuk produktu

Post autor: gmkkk »

Cieszcie się, że w ogóle s&h macie a nie zawracacie d...
Część zestawów jest tylko na sahu albo drożej na allegro lub za granica na BL. Akurat w kwestii s&h to z marudzącymi na s&h się nie zgodzę. Jedynie co, to że w innych krajach mają jakby więcej promocji, polybagow do zakupów i czasami niższe ceny ( w tym przypadku raczej należy mieć pretensje do naszej waluty).
Oczywiście to opinia osoby, dla której s&h to najlepsze źródło zestawów świątecznych, polybagow i innych pierdółek.
Jellyeater
Posty: 1707
Rejestracja: 13 paź 2014 10:59
Rok urodzenia: 1984

Re: s@h - limit/ograniczenie sztuk produktu

Post autor: Jellyeater »

Jako jedno z większych korpo świata mogliby mieć bardziej rozbudowany dział IT i znaleźć kogoś kto wie jak działa płatność kartą i umie to wdrożyć. Generalnie ten sklep się wiesza. I nie jest to powód do radości, a do kpin. :-) Co bywa radosne. Ale to nie to samo. :-D Ciekawe jaki oni mają ruch. Ale jakby allegro tak działało to nic by nie sprzedali. Już nie mówię o amazon.
Nie jestem fanem firmy TLG, ani nawet zestawów które wypuszczają, zwłaszcza teraz (fanem Adventurers i Classic Pirates i owszem).
Jestem przede wszystkim fanem samych klocków i budowania z nich - za Goldsun
ODPOWIEDZ