Zepsute servo?

Masz pytanie, ale nie chcesz się jeszcze rejestrować? Zapraszamy tutaj!
Awatar użytkownika
syzygy
Posty: 192
Rejestracja: 24 lut 2017 23:00
Rok urodzenia: 1987
Lokalizacja: Warszawa

Re: Zepsute servo?

Post autor: syzygy »

Dziewczyna wróci z pracy, to spróbuję z jej tel :) Chociaż to będzie po 17..
Awatar użytkownika
syzygy
Posty: 192
Rejestracja: 24 lut 2017 23:00
Rok urodzenia: 1987
Lokalizacja: Warszawa

Re: Zepsute servo?

Post autor: syzygy »

Udało się - lego jest super! Wyśle mi servo, tylko tak jak pisałeś muszę odesłać stare. Cieszę się jak dziecko :P Dziękuję Ci bardzo za pomoc!
Awatar użytkownika
jetboy
Stowarzyszenie Zbudujmy.to
Posty: 15905
Rejestracja: 09 lip 2013 17:03
Rok urodzenia: 1973
Lokalizacja: Warszawa koło Otwocka
Kontakt:

Re: Zepsute servo?

Post autor: jetboy »

syzygy pisze:Udało się - lego jest super! Wyśle mi servo, tylko tak jak pisałeś muszę odesłać stare. Cieszę się jak dziecko :P Dziękuję Ci bardzo za pomoc!
To nie moja zasługa, tylko LEGO :) Ale cieszę się że mogłem pomóc :)
_____________________________________________
To KLOCKI LEGO, można z nich zbudować WSZYSTKO!
Awatar użytkownika
syzygy
Posty: 192
Rejestracja: 24 lut 2017 23:00
Rok urodzenia: 1987
Lokalizacja: Warszawa

Re: Zepsute servo?

Post autor: syzygy »

Ale samemu nie przyszłoby mi nigdy do głowy, że można reklamować używaną część po tylu latach i nie mając paragonu zakupu :) Zresztą na początku konsultantka dopytywała się o paragon, ale potem zapytała czy to mój pierwszy kontakt z działem obsługi itp. i stwierdziła, że pod warunkiem odesłania starego wyśle mi nowe servo. Naprawdę jestem w szoku - to przecież najdroższa część z całego PF :)
Awatar użytkownika
Innos
Stowarzyszenie Zbudujmy.to
Posty: 2696
Rejestracja: 23 lip 2013 16:48
Rok urodzenia: 1986
Lokalizacja: Krakówarszawa
Kontakt:

Re: Zepsute servo?

Post autor: Innos »

Dla nich jest korzyścią, że ich kontrola jakości może zbadać uszkodzony silnik, i być może wprowadzić w elemencie zmiany, które wykluczą tego typu usterkę w przyszłości - opłacą Ci jeden nowy silnik teraz, a zapobiegną 10 kolejnym takim reklamacjom od innych użyszkodników. ;)
-He's much too bright for that.
-Bright? He's a common ignorant slob. He don't even speak good English.
-He doesn't speak good English.
Awatar użytkownika
jetboy
Stowarzyszenie Zbudujmy.to
Posty: 15905
Rejestracja: 09 lip 2013 17:03
Rok urodzenia: 1973
Lokalizacja: Warszawa koło Otwocka
Kontakt:

Re: Zepsute servo?

Post autor: jetboy »

Innos pisze:Dla nich jest korzyścią, że ich kontrola jakości może zbadać uszkodzony silnik, i być może wprowadzić w elemencie zmiany, które wykluczą tego typu usterkę w przyszłości - opłacą Ci jeden nowy silnik teraz, a zapobiegną 10 kolejnym takim reklamacjom od innych użyszkodników. ;)
Każdy na tym zyskuje :)
_____________________________________________
To KLOCKI LEGO, można z nich zbudować WSZYSTKO!
Awatar użytkownika
syzygy
Posty: 192
Rejestracja: 24 lut 2017 23:00
Rok urodzenia: 1987
Lokalizacja: Warszawa

Re: Zepsute servo?

Post autor: syzygy »

Żeby wszystkie firmy tak myślały...

Ale przecież silnik może być zepsuty z winy użytkownika - zalany, przeciążony, zmiażdżony itp. Chociaż pytała mnie o to, co się stało.. :)
Awatar użytkownika
Innos
Stowarzyszenie Zbudujmy.to
Posty: 2696
Rejestracja: 23 lip 2013 16:48
Rok urodzenia: 1986
Lokalizacja: Krakówarszawa
Kontakt:

Re: Zepsute servo?

Post autor: Innos »

Widocznie uznali, że lepiej dla nich jest przyjmować wszystkie takie reklamacje z niejasną przyczyną ale mieć bardzo dobrą opinię niż narażać się klientom odrzucaniem reklamacji i pewnie dodatkowo raz na jakiś czas narażać się na walkę z bardziej bojowymi konsumentami wspieranymi prawnikami lub urzędnikami typu Rzecznik Konsumentów, UOKiK. Pozostaje się cieszyć z takiego wyboru, bo niestety relatywnie niewiele firm dostrzega, że to się może opłacać na dłuższą metę.
-He's much too bright for that.
-Bright? He's a common ignorant slob. He don't even speak good English.
-He doesn't speak good English.
Awatar użytkownika
syzygy
Posty: 192
Rejestracja: 24 lut 2017 23:00
Rok urodzenia: 1987
Lokalizacja: Warszawa

Re: Zepsute servo?

Post autor: syzygy »

Rozumiem wszystko i jest to logiczne i opłacalne w idealnym świecie, jednak widzę spore pole do nadużyć - servo zostanie do mnie wysłane bez względu na to, kiedy odeślę stare. Mogę nie zrobić tego wcale. Moje serwo mogłoby tak naprawdę działać a ja chcę mieć dwa albo 18 i sprzedawać je za (jak wiemy) relatywnie duże pieniądze. Wprawdzie konsultantka pytała, czy nie mam nic wspólnego z serwisem lego i zgłaszam usterkę po raz pierwszy, więc pewnie jest to jakieś zabezpieczenie, ale można tak zaangażować wiele osób - znajomych, rodzinę, żeby wyłudzać drogie części. Logiczniej byłoby wysyłać nowe po odebraniu starego i sprawdzeniu, czy faktycznie jest zepsute. Chociaż to pewnie trwałoby zbyt długo..

Oczywiście moje nie działa i je odeślę, bo nie mam zamiaru nic tutaj kombinować, ale mogłoby być inaczej.. Ale niewykluczone, że w bogatszych krajach nikomu do głowy nie przyjdzie takie kombinowanie dla paru euro.. ;)
Ja się cieszę oczywiście z takiego podejścia bo w moim przypadku ta strategia w pełni zadziała - tylko rozumiem, czemu wiele firm się boi takiego nadstawiania karku ;)
Awatar użytkownika
Innos
Stowarzyszenie Zbudujmy.to
Posty: 2696
Rejestracja: 23 lip 2013 16:48
Rok urodzenia: 1986
Lokalizacja: Krakówarszawa
Kontakt:

Re: Zepsute servo?

Post autor: Innos »

Myślę że trafiłeś w sedno - w bogatszych krajach takie kombinatorstwo to rzadkość a w Polsce CS jest jeszcze mało znane. Gdyby zgłoszeń-wyłudzeń było dużo to zapewne by zareagowali i wprowadzili ograniczenia. Skoro firma ufa klientom to widać nie ma istotnych powodów do braku tegoż zaufania. I oby tak było dalej. :)
-He's much too bright for that.
-Bright? He's a common ignorant slob. He don't even speak good English.
-He doesn't speak good English.
ODPOWIEDZ