Jestem w szoku, że wysyłki ze sklepu też są wysyłane zwykłym listem. Pal licho ze mną, bo ja za to nie płacę, ale jakbym coś kupił i czekał trzy miesiące to bym oszalał chyba.Innos pisze:Po prostu najwyraźniej im się bardziej opłaca wysyłać listami zwykłymi i pokryć dodatkowy koszt sporadycznie gubionych przesyłek niż dokładać do lepszej wysyłki wszystkich.
Tak jak na początku byłem zachwycony podejściem do reklamacji, to teraz widzę, jakie to niespójne jest - jaki jest sens wysyłać coś za darmo, skoro ktoś kto płaci grube pieniądze może czekać parę miesięcy? Co taka osoba ma na to powiedzieć? Z jednej strony proklienckie podejście, a z drugiej olewka i oszczędność na wysyłce (która kosztuje przecież prawie 50zł jak się nie złoży zamówienia za 200zł). Ale pewnie jak to w korpo nikt nie widzi tego z szerszej perspektywy i dba o interes własnego departamentu ;p