Witam,
Pytanko moje jest takie: W końcu jakie karty są akceptowane przez Lego S@H? Próbowałem MasterCard, ale opcja secure code się nie wyświetliła. Spróbowałem Visa Electron, tutaj okienko weryfikacji mojego banku się wyświetliło i po wpisaniu hasła sms ukazała się strona zatwierdzenia zamówienia. Podczas ostatecznej weryfikacji, na czerwonym pasku wyskoczył błąd, żeby spróbować później. Dodam, że na koncie środki zostały zamrożone. Powyższe karty to zwykłe debetówki, ale podczas ostatnich zakupów MasterCard zaakceptowano. Tak również wiem, że Visa Electron ma pewne ograniczenia ale jednak jak już wspomniałem środki zostały zablokowane. W sumie po zamówieniu ani śladu, środki zamrożone i Brick Friday przeszedł koło nosa :/ Jakieś pomysły jak to ugryźć??
Finalizacja transakcji na lego.shop.com
- tybort
- Stowarzyszenie Zbudujmy.to
- Posty: 2201
- Rejestracja: 24 lis 2013 12:02
- Rok urodzenia: 1988
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Finalizacja transakcji na lego.shop.com
Zadzwoń na Customer Service. Na pewno pomogą lub wyjaśnią co się dzieje. LEGO ma problemy z mechanizmem 3D Secure. CS rozmawia po polsku.
Re: Finalizacja transakcji na lego.shop.com
Dzięki za szybką odpowiedź. Pewnie tak zrobię tylko CS ma weekendy wolne więc dopiero w poniedziałek. Ale w między czasie naszła mnie taka myśl czy z Polski obsługują zamówienia telefoniczne czy tylko w wybranych krajach np: USA?
- Innos
- Stowarzyszenie Zbudujmy.to
- Posty: 2696
- Rejestracja: 23 lip 2013 16:48
- Rok urodzenia: 1986
- Lokalizacja: Krakówarszawa
- Kontakt:
Re: Finalizacja transakcji na lego.shop.com
Możesz nawet zadzwonić do CS brytyjskiego czy niemieckiego i zamówić choćby i w weekend, bo jeśli nic się nie zmieniło to w niektórych krajach w soboty infolinia działa.
-He's much too bright for that.
-Bright? He's a common ignorant slob. He don't even speak good English.
-He doesn't speak good English.
-Bright? He's a common ignorant slob. He don't even speak good English.
-He doesn't speak good English.
Re: Finalizacja transakcji na lego.shop.com
Witam ponownie,
podzielę się swoim ostatnim doświadczeniem z Lego Customer Service oraz kilkoma informacjami, których nie znajdziecie w dostępnych regulaminach i zasadach działania S@h.
Po pierwsze, jestem zdumiony podejściem do klienta na plus, zawsze spotykałem się w takich przypadkach z "niedasizmem", tutaj zaproponowano rozwiązanie, którego się nie spodziewałem (prezent przeprosinowy).
Po drugie, gdy na karcie zdjęto blokadę preautoryzacyjną (14 dni), złożyłem zamówienie telefoniczne. I tutaj jest kilka różnic. Zestawy można zamawiać podobnie jak online, natomiast usługa Pick a Brick jest niedostępna. Jeżeli chodzi o brakujące klocki można zamówić telefonicznie, jednak w przeciwieństwie do S@h online max 15 szt.
I teraz po trzecie. Polecam zamówienie telefoniczne wszystkim, którzy mają problem z 3d secure (tak jak ja), a także osobą którym system online mógł niesłusznie nałożyć filtr resellerski. Konultant podczas finalizacji poprosi o numer karty oraz datę ważności i to wszytko. Warto pamiętać o odblokowaniu możliwości płatności kartą przez telefon (telephone orders) w swoim banku.
Pozdrawiam
podzielę się swoim ostatnim doświadczeniem z Lego Customer Service oraz kilkoma informacjami, których nie znajdziecie w dostępnych regulaminach i zasadach działania S@h.
Po pierwsze, jestem zdumiony podejściem do klienta na plus, zawsze spotykałem się w takich przypadkach z "niedasizmem", tutaj zaproponowano rozwiązanie, którego się nie spodziewałem (prezent przeprosinowy).
Po drugie, gdy na karcie zdjęto blokadę preautoryzacyjną (14 dni), złożyłem zamówienie telefoniczne. I tutaj jest kilka różnic. Zestawy można zamawiać podobnie jak online, natomiast usługa Pick a Brick jest niedostępna. Jeżeli chodzi o brakujące klocki można zamówić telefonicznie, jednak w przeciwieństwie do S@h online max 15 szt.
I teraz po trzecie. Polecam zamówienie telefoniczne wszystkim, którzy mają problem z 3d secure (tak jak ja), a także osobą którym system online mógł niesłusznie nałożyć filtr resellerski. Konultant podczas finalizacji poprosi o numer karty oraz datę ważności i to wszytko. Warto pamiętać o odblokowaniu możliwości płatności kartą przez telefon (telephone orders) w swoim banku.
Pozdrawiam