Kolega z KMFLu zadał pytanie, niestety zważając na to, że popularność tego typu programów wśród KMFLowców jest znikoma, to nikt nie umie na owe pytanie odpowiedzieć. Zatem pytanie przekierowuję do was, może wy będziecie w stanie odpowiedzieć :).
Treść pytania:
Witam!
Czy da się zmienić rozszerzenie pliku z ldd na jakieś zjadliwe dla blendera (.obj, .blend, .fbx, itp.)?
Pliki LDD w Blenderze
- jetboy
- Stowarzyszenie Zbudujmy.to
- Posty: 15905
- Rejestracja: 09 lip 2013 17:03
- Rok urodzenia: 1973
- Lokalizacja: Warszawa koło Otwocka
- Kontakt:
Re: Pliki LDD w Blenderze
Da się ale zmiana rozszerzenie nic nie da. Trzeba wygenerować plik zawierające dane dla programów 3d.LL pisze:Witam!
Czy da się zmienić rozszerzenie pliku z ldd na jakieś zjadliwe dla blendera (.obj, .blend, .fbx, itp.)?
Nie bawiłem się tym ale jest narzędzie które konwertuje LDD do povraya. Z formatu povraya powinno się dać przekonwertować na dowolny inny format programów 3d.
Albo użyć programu 3d PrintScreen. Dizięki niemu można dowolne obiekty praktycznie z dowolnego programu sobie zapisać. To będzie najprostsze. Tutoriali na youtube mnogo, ale po angielsku.
_____________________________________________
To KLOCKI LEGO, można z nich zbudować WSZYSTKO!
To KLOCKI LEGO, można z nich zbudować WSZYSTKO!
Re: Pliki LDD w Blenderze
Wygooglałem "lego digital designer to" i od razu pojawiły się podpowiedzi w stylu 3Dmax, blender itd.
Kliknąłem w pierwszy z brzegu na YT i voila! - tutorial :)
Jedynym wytłumaczeniem kolegi byłaby nieznajomość angielskiego, ale jakoś nie chce mi się wierzyć, że osoba używająca Blendera go nie zna :)
Kliknąłem w pierwszy z brzegu na YT i voila! - tutorial :)
Jedynym wytłumaczeniem kolegi byłaby nieznajomość angielskiego, ale jakoś nie chce mi się wierzyć, że osoba używająca Blendera go nie zna :)