Pliki LDD w Blenderze

Masz pytanie, ale nie chcesz się jeszcze rejestrować? Zapraszamy tutaj!
LL
Stowarzyszenie Zbudujmy.to
Posty: 345
Rejestracja: 27 sie 2013 17:29
Rok urodzenia: 1996
Lokalizacja: Rzeszów/Kraków
Kontakt:

Pliki LDD w Blenderze

Post autor: LL »

Kolega z KMFLu zadał pytanie, niestety zważając na to, że popularność tego typu programów wśród KMFLowców jest znikoma, to nikt nie umie na owe pytanie odpowiedzieć. Zatem pytanie przekierowuję do was, może wy będziecie w stanie odpowiedzieć :).

Treść pytania:

Witam!
Czy da się zmienić rozszerzenie pliku z ldd na jakieś zjadliwe dla blendera (.obj, .blend, .fbx, itp.)?
Awatar użytkownika
jetboy
Stowarzyszenie Zbudujmy.to
Posty: 15905
Rejestracja: 09 lip 2013 17:03
Rok urodzenia: 1973
Lokalizacja: Warszawa koło Otwocka
Kontakt:

Re: Pliki LDD w Blenderze

Post autor: jetboy »

LL pisze:Witam!
Czy da się zmienić rozszerzenie pliku z ldd na jakieś zjadliwe dla blendera (.obj, .blend, .fbx, itp.)?
Da się ale zmiana rozszerzenie nic nie da. Trzeba wygenerować plik zawierające dane dla programów 3d.

Nie bawiłem się tym ale jest narzędzie które konwertuje LDD do povraya. Z formatu povraya powinno się dać przekonwertować na dowolny inny format programów 3d.

Albo użyć programu 3d PrintScreen. Dizięki niemu można dowolne obiekty praktycznie z dowolnego programu sobie zapisać. To będzie najprostsze. Tutoriali na youtube mnogo, ale po angielsku.
_____________________________________________
To KLOCKI LEGO, można z nich zbudować WSZYSTKO!
Awatar użytkownika
kooboo
Posty: 64
Rejestracja: 04 lut 2014 12:38
Rok urodzenia: 1984
Lokalizacja: Warszawa/Dęblin

Re: Pliki LDD w Blenderze

Post autor: kooboo »

Wygooglałem "lego digital designer to" i od razu pojawiły się podpowiedzi w stylu 3Dmax, blender itd.
Kliknąłem w pierwszy z brzegu na YT i voila! - tutorial :)
Jedynym wytłumaczeniem kolegi byłaby nieznajomość angielskiego, ale jakoś nie chce mi się wierzyć, że osoba używająca Blendera go nie zna :)
ODPOWIEDZ