Regulamin forum

Regulamin, zasady panujące na forum oraz komunikaty administracyjne
Zespół Moderatorów
Moderator forum Zbudujmy.to
Posty: 6
Rejestracja: 13 cze 2013 13:25
Rok urodzenia: 0

Regulamin forum

Post autor: Zespół Moderatorów »

  1. Forum "Zbudujmy.to" (dalej - forum) jest prowadzone przez Stowarzyszenie Miłośników Klocków LEGO "Zbudujmy.to" w ramach działalności statutowej. Korzystanie z forum nie wiąże się z żadnymi opłatami.
  2. Forum opiekuje się Zespół Moderatorów. Czuwają oni nad przestrzeganiem regulaminu i dbają o to, żeby korzystanie z forum było przyjemnością dla wszystkich. Moderatorzy oznaczeni są na forum kolorem pomarańczowym.
  3. Wyrażając swoje opinie na forum ponosisz odpowiedzialność za wszelkie roszczenia osób trzecich z tytułu naruszenia praw tych osób
  4. Niedopuszczalne jest publikowanie na forum treści sprzecznych z prawem, naruszających prawa autorskie lub niezgodnych z zasadami etykiety
  5. Masz obowiązek stosowania się do zaleceń Moderatorów w sprawach związanych z korzystaniem z forum.
  6. Moderatorzy mają prawo w każdej chwili usunąć, edytować, przenieść lub zablokować każdy Twój wątek a także czasowo lub trwale zablokować Ci dostęp do forum lub wybranych jego funkcjonalności jeśli notorycznie łamiesz polecenia Moderatorów lub postanowienia regulaminu.
  7. Masz prawo odwołania się od decyzji Moderatorów. Zażalenia i odwołania rozpatruje Sąd Koleżeński Stowarzyszenia.
  8. Zespół Moderatorów zastrzega sobie prawo do regularnego usuwania kont nieaktywnych użytkowników.
  9. Publikując pracę w dziale Nasza Twórczość, wyrażasz zgodę na jej publikację również w mediach społecznościowych naszego Stowarzyszenia (ze wskazaniem autora). Zgoda jest domyślna, odwołać ją można w odpowiednim wątku w dziale "Administracyjne": https://zbudujmy.to/forum/viewtopic.php?t=12316.
  10. Przypadki i sytuacje nie ujęte w regulaminie rozstrzyga Zespół Moderatorów
  11. Stowarzyszenie zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu. O każdej zmianie Stowarzyszenie powiadomi Cię poprzez publikację odpowiedniej wiadomości w dziale "Administracyjne".
ODPOWIEDZ