LDD: naciąganie rubber bands

Odpowiedz


BBCode włączony
[Img] włączony
[Flash] wyłączony
[URL] włączony
Emotikony wyłączone

Przegląd tematu
   

Rozwiń widok Przegląd tematu: LDD: naciąganie rubber bands

Re: LDD: naciąganie rubber bands

autor: Jerac » 20 lip 2018 15:25

Ściąganie klocków alternatywnych nie jest trudne akurat. Natomiast co do gumki narysowanie jej w fotoszopie to dobry pomysł.

Re: LDD: naciąganie rubber bands

autor: jetboy » 20 lip 2018 15:10

Jerac pisze:W LDD się nie da. Do niczego się gumki nie da zamocować ani w żaden sposób nią manipulować.
Żeby to z kolei zrobić w ldraw (tak naprawdę mlcadzie) trzeba mieć z tego mlcada doktorat, lata doświadczenia, flaszkę wódki i ocean cierpliwości. Tu masz stosowną lekturę... http://lsynth.sourceforge.net/" target="_blank
Dzięki. Skończyło się na tym że narysowałem gumkę w Photoshopie jak wyplułem instrukcję. Nie mam zamiaru się doktoryzować z LDRAW, tym bardziej że i tak tam nie ma części z WEDO2.0 w oficjalnej dystrybucji, a ściąganie klocków alterantywnych... nie warte świeczki :)

Re: LDD: naciąganie rubber bands

autor: Jerac » 20 lip 2018 13:59

W LDD się nie da. Do niczego się gumki nie da zamocować ani w żaden sposób nią manipulować.
Żeby to z kolei zrobić w ldraw (tak naprawdę mlcadzie) trzeba mieć z tego mlcada doktorat, lata doświadczenia, flaszkę wódki i ocean cierpliwości. Tu masz stosowną lekturę... http://lsynth.sourceforge.net/" target="_blank

LDD: naciąganie rubber bands

autor: jetboy » 08 lip 2018 11:18

Da się w LDD naciągąć rubber bands? Potrzebuje zrobic napęd gumką z busha na pulley wheel.
Ktoś coś takiego robił?

Wiem że w LDRAW się da, ale nie jestem biegły w tym programie i wolał bym pozostac w LDD. Ale jak nie ma innej opcji to podpowiedź jak to zrobić w któryms z narzędzi LDRAW też przyjmę.

Na górę